søndag 9. november 2008

da har jeg fått opp ny header, endelig! søndagen min har gått til ingenting :
har bare slappet av og bestillt chines food. Jeg er helt hekta på Robinson ekspedisjonen, ble litt glad inni meg da Nadia ble stemt ut, hun bare baksnakker og sutrer!

Tips!
kjeder du deg??? har du mange stygge sko?? Hehe, da vet jeg hva du trenger å gjøre!
Ett ord, REdesigne! Her er noe av det Renate og jeg har gjort.

du trenger superlim, glitter, små sløyfer og tålmodighet.

herriguud, dette er litt morsomt. vi skulle bare ut å ta en røyk, så kom jeg på at jeg hadde låst oss ute!! jeg ble helt frustrert, vi ringte på hos nabon, og fikk han til å ringe 'huseiern'!
'Huseiern' sier han bor ett stykke unna og har nettopp tatt seg ett glass vin, så han kunne ikke hjelpe meg. shiiiit. uten mobil og noenting surrer vi rundt i gården å tenker ut en plan. Naboen min kommer ut å sier at huseiern min er på vei med sykkel! da JUBLET jeg! hehe.. imens vi ventet da, så letet jeg etter lightern, istdet fant jeg husnøkklene i genser lommen!! stupid stupid stupid. Det fikk 'huseiern' aldri vite :)

2 kommentarer:

hannastrand sa...

Så kult det ble! :D

Anette sa...

Hehe, måtte le av det med "huseiern" :-b Skoene ble kule :-)