fredag 7. november 2008

Thank God its friday




Endelig fredag, dagen idag begynnte utrolig dårlig, det var reinvær, vannlekasje på badet, samboern min va helt på tryne og jeg var bare i mæd bæd humør! hehe, nok om det.

Etter å ha fått ut aggresjonen min med å vaske og rydde hele leiligheten så lagde jeg en ordentlig fredag's koslig middag, biff med aspargis(?), som engentlig tok hele tallerknen. jeg er tydeligvis den dårligste til å finne de største biffene..

Min søte kjærste gjorde kvelden min litt bedre da han kom hjem med nye tøffler til meg fra Friis & Company <3

5 kommentarer:

Inez Madeleine sa...

Så deilige sko!! ;-)

Renate sa...

Det så godt ut og jeg elsker tøflene :)

Not you, but ME! sa...

takk! :D

Anette sa...

Jeg så du spurte om hvordan man legger ut header på blogspot, jeg vet ikke om du har fått svar på det. Så jeg tenke jeg skal prøve å forklare deg :-)

Først trykker du på tilpass, så kommer du til en side der det står "overskrift", "blogginnlegg", legg til gadget osv. Da skal du trykke på rediger ved siden av overskrift, så velger du bilde fra datamarskin og laster opp bildet. Så må du trykke "i stede for tittel og beskrivelse" og minsk til den passer :-)

LISA sa...

Oj, nå ble jeg sulten. Kjempefin kjole under her forresten :D