mandag 22. desember 2008

Santa can you hear me?

bloggen min, jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke skriver litt her.
Elsker å fôre internettmennesker med ting JEG finner interessangt eller bare ikke..

Idag har jeg shoppet litt julegaver med Renate, vi fikk å sitte på fanget til julenissen :D bildet av det kommer as soon as possible!!
sjekk ut http://www.nisseverden.com/ for å se the real santa!
Hvorfor er det så jævla vanskelig å kjøpe julegaver? null idèer, null blodsirkulasjon i beina(fordi jeg MÅ ha på høye heler når jeg juleshopper!!!), null peiling lissom, mennesker stresser meg.



ØNSKELISTA 2008
¤ symaskin
¤ nintendo wii med wii fit
¤ psp med little big planet
¤ søt morgenkåpe
¤ gavekort, helst ett mastercard med kreditt <3
¤ sminke og parfyme, smykker.
¤ akrylmalings sett
¤ hello kitty brødrister
¤ name ring!!! HOT




føler at jeg egentlig ikke trenger noe av det, siden jeg allerede har alt jeg kunne ønske meg (A)
men jeg har jo vært snill pike i år da

0 kommentarer: