torsdag 8. januar 2009

din pappeske

jeg klarer ikke helt å forstå det helt men, jeg har altså døgnet, for å klare å sende samboern min tidlig til det han skulle idag. Prøvde å vekke han da hans tid kom, uten hell. så FORGJEVES, jeg kunne ha sovet!! istedet har jeg vasket og ryddet hele leiligheten da, litt av en jobb.

20090108_43 20090108_46
Siden jeg ikke rakk posten igår løp jeg dit idag tidlig, nye sko fra Forever21 ventet sikkert like spent som meg <3
Jeg var helt i ekstase da jeg skulle til å pakke de ut :D
De passet perfekt! var veldig heldig med dem, trur det var de siste paret de hadde igjen, og i min str!! ;D

20090108_38 20090108_51

litt av dagens outfit

søren heller, poenget med å døgnet er jo å snu døgnet(?)
noe jeg ikke klarte denne gangen heller.
Vi skulle nemlig på visning idag kl 20, men jeg sovnet jo såklart en halvtime før det. F***

Dagens sang : Asia Cruise - Selfish

1 kommentarer:

Ms.Shexi sa...

De skoa var jæææshkla RÅE! :O fan,