torsdag 29. januar 2009

Don't cry because it's over. Smile because it happened

jeg er litt uheldig med bildene, har nemlig lånt bort kameraet mitt til pappa, og jeg skjønner tydeligvis ikke den gamle vi har…
I disse dager holder jeg på med å pakke, slappe av og spise.
Jeg har 4-5 søpplesekker med klær jeg ikke vil ha lenger, hva skal jeg gjøre!?! Syns det er så leit å gi bort alt til Fretex, har liksom en historie for hvert plagg jeg har. Jeg mistenker megselv for å ha en type samlemani, for jeg har mye skrot, skrot jeg ikke trenger.
Det burde da ikke være så vanskelig å gi fra seg alt, men man(jeg) har jo brukt en del tid og penger på dette.. nei dette må ta slutt.


13472_00_03 imorgen skal jeg kjøpe denne søte pallen fra Bohus, den skal jeg ha i walk in garderoben min i den nye leiligheten.

nicky

Nicky Hilton

eva

   Eva Longoria


gojane_2038_167377656 gojane_2038_167405763

jeg SKAL ha dissse gladiatorene fra GoJane  <3

0 kommentarer: