lørdag 3. januar 2009

HALLO, HVA SKJER A?!

  snapshots fra sist gang

CIMG1227

India, søte hunden til Lina er såå kosete <3

DSCF4121
stakkars mann, han lå der drittlenge. lenge før senteret åpnet.

 Picture0100

Bestevennina mi Fride har sovet hos meg i romjulen <3

CIMG1097

jeg har besøkt pus <3 ååh, hun kjente meg igjen.

CIMG1158

shoppet litt, kort genser fra GT

 CIMG1216

vært på tur i Oslo.. skulle egentlig på Lady GaGa konserten.

victoriassecret8 seliat2ra0
victoriassecret14 ale3jc7
Noen andre som fikk med seg showet på tv3 fredag kveld?
Miranda Kerr og Adriana Lima er H to O T.

S6301743DSCF3202 
Nytt kamera, gidder ikke å bruke den noe særlig,
kun når jeg ser noen kjente tryner fra utsikten min.. 

julegavene har jeg ikke fått med.. husker ikke engang hva jeg hadde på meg på julaften. jeg har ikke rukket å skrive nyttårsforsettelser engang, gaawd!
Kan ta en liten liste nå da :P
* slutte å røyke snart. (ikke enda)
* spise frokost. (før klokken 16.00!)
* ta ut når oppvaskmaskinen er ferdig. (jeg kan la det ligge i fler dager)
* begynne å trene, faaen.
* make some money. kanskje det blir en skjønnhetsalong alikavel på meg i år, eller en nettbutikk.
* begynne på NKI. (kan skrive litt om det siden)
* reise til Libanon!!

CIMG1368

jeg fikk en søt liten notebook(laptop?) til jul da, blir digg å ha med på reise, som fly og tog. Sist jeg dro hjem alene fra nederland måtte jeg sitte med en stor 17” på fanget å se Gossip Girl ^^
to ord på T! Tungt og Trangt.

klokken er lissom 06.03!! og Ribaz er ikke hjemme!
jeg blir helt paralysert av å bo med en annen, føler jeg bare sitter å venter. Han er foressten på poker / fifa kveld hos bror. Oh’yea…

0 kommentarer: