mandag 26. januar 2009

Ugg ugg en pølse med mugg

Jeg måtte bare plukke med meg dette på vei til mamma idag.
simple basic topp fra BB, deilig myk  hvit cardigan fra GT og en tubetopp fra BB ( som virkelig får deg til å se oppblåst ut ).

foressten vi skal FLYTTE!! vi har vært på utskikk etter ny leilighet dødslenge, eller så lenge vi har bodd her da, ca 1år :p
Nå skal vi bo i 3etg i en byggning der venninen min bor i 1etg, håper det blir mer sosialisme mellom oss (aner ikke hva det betyr, dont kill me). Så det blir digg, skal på bohus imorgen for å kjøpe ny sofa, skulle trudd vi lagde penger på kjøkkenet.. hehe
Siden jeg skal flytte neste mnd en gang så MÅ jeg selge en del av klærne mine og litt annet, følg med i salgsbloggen fremover.

Jeg sier bare LES eller SE The Secret! “You can choose the world as your catalog, you can have whatever you want, you deside what you want in your life!!”
Vil du ha booken på pc’n? send meg en mail så sender jeg deg den (engelsk utgave).

0 kommentarer: