lørdag 7. februar 2009

Lille svale i det høye slapp en klatt i mitt øye, jeg er lett, glad og yr for at kuer ikke flyr

Hallo blogg snokere!
jeg sliter som sagt med angst, å jeg får faktisk litt angst ved bloggingen også, tør lissom ikke å gå inn på min egen side..
WHATEVAH!
Nå er jeg her.. hehe..

Jeg skulle møte mamma idag tidlig for å ordne noe greier, når vi skal gå over torvet så kommer det faen’mæ en gammel mann bort til oss å sier; DERE, nå er det nok, kom dere hjem der dere kommer fra. Jeg skrek HOLD KJEFT KOM DEG VEKK, da svarer han nei, jeg er fra drammen. så begynner han å bable som om det var vårt språk han snakket, hadde det ikke vært for alderen hans hadde han fått seg en på tryne fra både meg og mamma!!

Ikveld har jeg vært hos Linn, med Renate <3 jeg tok det rolig.

1 kommentarer:

Lenii sa...

Å Herrigud! så frekt :O jeg hadde smacka han ass,. så frekt!