torsdag 19. februar 2009

Visste du at at at at at…

Klikk for nesteKlikk for nesteKlikk for neste

Klikk for neste

..  Hennes og Mauritz har tatt en Zara. Eller Armani, om du vil, og vil nå kle opp hjemmet ditt

Kolleksjonen har fått navnet H&M Home, og i morgen legges produktene ut for salg gjennom nettbutikken!!!

Kolleksjonen skal tilby tekstiler til alle rom, fra sengetøy og puter til håndklær, gardiner eller servietter.

Serien skal dekke ulike smaksretninger og stiler, med utgangspunkt i en nøytral og en monokrom serie. Suksessen med økologiske klær overføres også til hjemmekolleksjonen, og du får blant annet kjøpt økologisk sengetøy.
-kilde: dinside.no

Dette fikk jeg vite idag ved en tilfeldighet, men så lekkert.
Jeg skal nemelig kun holde meg til internett shopping fremover.
Tenker det kan begrense shoppingbehovet mitt litt, siden jeg nøler hver gang jeg ser leveringstiden osv =P

KOMMER DU TIL Å KJØPE NOE FRA H&M Home?

0 kommentarer: