onsdag 28. oktober 2009

Hvor var du, hva gjorde du, hvordan ble det?


Mandag 24 august tok jeg farvel med min søte BellaDonna, Ribaz og mamma på tog st i Tønsberg. Tårene trillet uten konrtoll da dørene lukket seg på toget. Jeg var på vei til min søster i Libanon for å ordne diverse greier og for å komme meg vekk litt. Ganske deilig, lærte en del av henne og kan nå litt om husmor jobben (hahaha). Vil så gjerne tilbake og det skal jeg jammen’mæ i mai-juni med mami og Ribaz.
advarer mot groteske bilder for dere overfølsome!

(bilde borte)

Det var det her jeg gjorde da, tok en rhinoplasty! Noe jeg har ventet på i mange mange år, jeg sleit så mye med selvtilliten at jeg ikke klarte å gå ut døren noen ganger, og kunne ikke sitte på den ene siden av bussen, likte ikke å stå ikke butikk kø osv.
Og dere som kjenner meg vet at den nesen jeg hadde var dritt stygg, den var skeiv og stor og bare grusom. grøss…
Nå kan jeg endelig drikke fra sånn iste flaske med stror rundt tut eller snapple, før kom nesen iveien!! yeah belive that!

Noen dager etter operasjonen tenkte jeg å dra makover turen min helt ut å dro til en skjønnhets salong ikke så langt ifra hovedstaden Beirut, der farget og stripet jeg håret og tattoverte øyenbryna. Øyenbryns tattoveringen kostet ca 100 dollar ( ca 600kr).

CIMG3595CIMG3626

Jeg går fortsatt med teip på nesen for å dempe hevelsen og rette den opp. Det er ca 8 uker siden operasjonen og det kan ta opp til 1år før jeg får se det endelige resultatet av nesen min. Jeg fikk lokal bedøvelse(truuur jeg) og sov under operasjonen, men jeg husker at jeg våknet og hørte dem presset/knuste nesen å hørte slike knuse lyder, uff grusom lyd. Anyway, jeg er drit fornøyd og er klar for å erobre verden! Hell yeeeah

Har du noen spørsmål ang nose job så er det bare å maile meg :)

0 kommentarer: