mandag 2. november 2009

Megaquiz

hahaha, jadda. noen som fikk med seg at jeg var på TvNorges Megaquiz? Det gjorde dessverre ikke jeg!! Er det mulig! da jeg var der den tirsdagen sa hun damen som satt med oss på bakrommet at vi skulle komme på tv på torsdagen. Torsdag morgen satt jeg klar og forventet å se meg selv på skjermen.. Istede var det noen helt ukjente. Noe så teit at hun kunne ta så feil! Jeg må ha vært dagen etter innspilling, da sov jeg lenge etter en lang dag i Oslo dagen før. Jeg vant ingenting, fikk bare denne teite tskjorten. Uansett da så var det morsomt å være med og vi koste oss i storbyen. Foressten jeg får det ikke ut av hodet at jeg svarte feil på at flyselskapet KLM var fra tyskland når jeg vet så jævlig godt at det var nedeland! *hit me!



vente røyk hadde vi tid til utenfor tv2 studio

ferdig sminket å klar for sending. Ny topp fra zara.

hmm.. ja, hva skal jeg si. Den hadde vært finere i lilla.

0 kommentarer: